پرداخت کاری طلا

برای ساخت جواهراتی که در آن از طلا استفاده می شود، به دلایل گوناگونی مانند برخورد ابزارها، امکان دارد طلا جلوه خود را از دست بدهد. در این موقعیت لازم است تا با استفاده از پرداخت کاری، سطح فلز مججدا صیغل داده شود و طلا مانند گذشته درخشش خود را به دست آورد.

از طرفی با گذشت زمان، امکان دارد طلایی که در وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، درخشش خود را از دست بدهد و حالتی کدر پیدا کند. در این موقعیت نیز از می توان از پرداخت طلا استفاده کرد و به طلا جلوه ای تازه داد.

در ابتدا لازم به ذکر است در صورتی که در زمینه پرداخت کاری طلا نیاز به مشاوره تخصصی دارید می توانید از طریق شماره های 02155307100 و 09129234072  با ما در ارتباط باشید.

پرداخت-کاری-طلا

نحوه پرداخت طلا

برای تولید جواهرات روش های مختلفی وجود دارد که در هر یک از این روش ها، محصول تولید شده از جلوه زیبایی برخوردار نیست، زیرا در حین ساخت جواهر ذرات ضائد بر روی جواهر باقی می ماند و از زیبایی طلا می کاهد.

به همین جهت پرداخت طلا از الزامات تولید جواهرات می باشد.

پرداخت طلا

عمدتا برای پرداخت کاری طلا از ماشین های دینام یک و دو طرف استفاده می شود. از طرفی می توان با استفاده از جلادهنده نیز می توان این کار را انجام داد. انتخاب روش مناسب بستگی به شکل و ابعاد جواهر دارد.

هزینه پرداخت طلا

برای پرداخت کاری موراد مختلفی دخیل هستند و به همین دلیل نمی توان هزینه یکسانی برای تمام آن ها تعیین کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه دقیق پرداخت فلز موردنظر با شماره های  02155307100 و 09129234072 در ارتباط باشید.

خدمات پرداخت کاری طلا

همانطور که در بالا اشاره شد روش های مختلفی برای پرداخت کاری طلا وجود دارد که در صفحه آموزش پرداخت کاری طلا می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

آبکاری طلا یکی دیگر از خدمات پالرمو می باشد که با پرداخت کاری متفاوت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمات از صفحه آبکاری طلا بازدید نمایید.

keyboard_arrow_up
تماس با پالرمو